tisdag 25 mars 2008

Lunginnflammation!!

Efter att ha haft feber och varit totalt slut i nästan en vecka, bokade jag tid till läkaren i dag, det visade sig att jag hade lunginflammation Så nu hoppas jag att pencielinet jobbar snabbt!! Vill inte vara borta från jobbet! Fredrik åkte till baka till stan och jobbade i dag,Nu känns det extra jobbigt att vara själv med matlagningar,nattningar, köra, hämta mm Ok!! nu ska jag sluta gnälla och klaga! jag är ju trotts allt på bättringsvägen. kram på er

6 kommentarer:

Solsjö - Under en vind sa...

Skönt att du fått medicin iallafall, krya på dig och vila i massor! Kram!

elin1976 sa...

Å huff og huff. Det der er ikke bra. Jeg har ikke selv hatt det men datteren har hatt det flere ganger.(hun har astma) God bedring. Å bli fort frisk:O)

~~*Pennyshouse*~~ sa...

Ååå nej din stackare!

Visst känns livet jobbigt ibland.Men skönt att du fårr penicilin så du blir bättre...


Kramar som värmer skickar jag.
Pernilla

Anonym sa...

Stackars dej, hur orkar du? Du har nog all rätt att gnälla utan att ha dåligt samvete. Tur att du fått medicin nu så att du blir bättre. Krya på dej! Du har en jätte fin hemsida. Alltid lika roligt att kika in hos dej.
Kram Margareta

Granne med Selma sa...

Stackare! Aldrig roligt att vara sjuk. Hoppas du snart är på bättringsvägen.
Apropå gardinerna inne hos mig så är de hemsydda av... moi! Enkla att göra och dekorativa i all sin enkelhet :-)
Kram

Anonym sa...

Stackare... finns det inte hemsamariter längre? Har något svagt minne av att en gång när jag var liten och mamma och pappa var sjuka så kom det en sjuksköterska och tog hand om oss barn. Har haft lunginflammation själv och jag var verkligen dålig.
Förstår att allt du måste klara av känns jobbigt och när man inte mår bra blir bördan ännu tyngre. Försök att vila i den mån det går så att du får återhämta dig!
Må så gott du kan, kram,
Bella