torsdag 27 mars 2008

Huset från utsidan!!






Tack för alla gulliga kommentarer! nu känner jag mig mycket bättre! Oscar har åkt in till Stockholm, ska på bio med sin mommo. Ellen är på dagis. Ute skiner solen! Fredrik brukar alltid se till att det är ordning och reda ute på tomten, cyklar i förråden och leksaker bortplockade. Men nu är det cyklar,pulkor,leksaker lite överallt! Överlag är våran tomt inte så rolig just nu! Jag var nästan på gång att plantera penseer, när snön kom! Nu måste jag ner i källan och elda! kram

7 kommentarer:

Lila sa...

Hallå, vad fint ni har det. Underbar blogg!

Kramisar Lila

~~*Pennyshouse*~~ sa...

Hej hopp!

Så skönt att höra att ni är bättre!

Vilket underbart hus....ser verkligen hel mysigt ut.

Kram Pernilla

Fru Fjeldhammer sa...

Så FLOTT hus du har... skulle jeg gjerne hatt *S*!

God bedring til deg..

drömmen om vitt sa...

Vad fint ni har det. Vi har också snö,tyvärr hann jag plantera penseer så dom har nog dött nu.
Lotta.

P.s fint hus

Annas skattkammare sa...

Åhh vilket fint hus ni har med brutet tak och fina detaljer.. Trädgården blir roligare när våren kommer, vänta bara. Trevlig helg! Kram /Anna

Solsjö - Under en vind sa...

Vad fint ni bor!!!

Skönt att du är bättre!!!

Önskar dig en mysig kväll och helg! Kram!

Anonym sa...

Vad vackert ditt hus är även på utsidan. Vilken härlig pardörr! När våren kommer, vilket jag tror den gör om någon vecka eller två så kan man få ställa sig i trädgårdsposition (huvudet ner i rabatten och rumpan upp i vädret)och börja plantera! Jag längtar jättemycket till dessa tider då våren är tiden på året som jag gillar bäst!
Det känns som om du blir bättre, skönt att penecillinet gjorde sitt.
Må gott,
Bella