måndag 31 mars 2008

Ikea!




I går fick jag med mig Camilla och hennes dotter till Ikea! Jag tycker verkligen om Ikea! fast jag vet egentligen inte riktigt varför? Kanske för att det är så billigt, att jag med gott samvete kan impuls handla saker, som jag egentligen inte behöver. Kuddfodral brukar jag oftast ha med mig hem, men just nu känns det som att dom har haft samma sortiment i flera år! Ingenting nytt! samma sak var det på lamp avdelningen Det blev i alla fall hissgardiner till köket! så klart så passade dom inte riktigt, men jag tog fram bröd kniven och sågade av en bit, så det löste sig. kram och god natt.

2 kommentarer:

rosa tomtebo sa...

Hahaha, händig kvinna reder sig själv!! Vad ska man med en karl till ibland;) fast lite bra är de allt...

Jag älskar verkligen IKEA jag med!! Men jag kan hålla med dig om att vissa saker byts sällan ut, som tex kuddfodralen. Men då hittar man alltid nåt annat.

Det blev jättebra med hissgardinerna!

Ulrica

~~*Pennyshouse*~~ sa...

hahahaha...så smart...brödkniven...me like...
Man tager vad man haver....coolt!

Älskar oxå IKEA....mina svärföräldrar brukar reta mig för ikea....skit säger dom..hihihhihi...kanske men det har blivit bättre tycker jag.
Kram Pernilla