tisdag 11 mars 2008

Det blev en grå!!

I dag kom mina fat boy tygprover med posten! Jag var nästan säker på att jag hade bestämt mig för en vit,men på bara någon timme hade den lilla,lilla vita tyg biten hunnit bli smuttsig! Och jag vill ju att barnen ska kunna liga och mysa i den med sitt lördagsgodis,utan att jag står brevid,redo med våtservetter. så i sista sekund tänkte jag för en gångs skull mer praktiskt. Så det blev en i grått. försöker att intala mig själv att det var bäst!! Oscar längtar efter att påskharen ska komma och lämna ägg i trädgården. Och jag har försökt att börjat påsk pynta lite. Ska försöka hinna fotografera lite i morgon efter jobbet. Nu är det badkars dax och sedan godnatt..

3 kommentarer:

~~*Pennyshouse*~~ sa...

Grattis till den gråa !

min Elin frågar efter påskharen varje dag.Vi gömde i trädgården i fjol så det får bli i år igen.

Kram Pernilla

Solsjö - Under en vind sa...

DEt blir nog jättebra! DEt måste ju vara praktiskt, annars tröttnar man!

Ha det så gott, kram!

~~*Pennyshouse*~~ sa...

~~*Ha en underbar helg*~~
KRAM PERNILLA