torsdag 25 oktober 2007

Äntligen börjar det bli klart!!



Oj vilken tid det tar att renovera!! Men nu börjar det snart att bli klart, Och det är till stor del, våran gulliga grannes förtjänst.Eftersom Fredrik jobbar borta hela veckorna, och jag jobbar varannan helg,så bad vi honom om hjälp med målningen.Tänk vilken toppen granne vi har!!! Nu ska färgen bara torka så kan det börja fixas med gardiner, blommor mm. På måndag när jag är ledig ska jag ta tag i det.Jag återkommer mer bättre bilder så fort det blir klart. Sköt om er kram!!!

8 kommentarer:

Sekelskifte och Skärgård sa...

Det blir jättefint! Kram

Karin Krut sa...

Åååh så fint det blir! Vilken snäll granne ni har, en sån skulle jag också vilja ha ;)
Ha en skön helg
Kram Karin

~~*Pennyshouse*~~ sa...

Men du sååå fint det ser ut att bli.tänk att sitta på bänken med en kopp morgonkaffe å se hur allt vaknar till liv utanför.Super.

Ska bli kul å se hur det ser ut med gardiner å blommor.
Mvh Pernilla

Randi sa...

Jo, jag vet, jag vet - det är en massa tålamod, som krävs när man börjar renovera. Man vill ju att allt ska vara klart som "igår".

Det blir toppensnyggt!!! Förstår att du längtar efter att få sätta upp gardinerna nu.

Ha skön helg!

Anonym sa...

Hej Jennie! Vad mysigt ni verkar ha det där hemma hos er. Hittade din blogg när jag var in på Johannas sida. Superkul att läsa och se på alla fina bilder. :-) Jag ska dra med mamma så vi får komma på besök någon gång, hon är lika fascinerad som jag. Ha det bra! Kram Moa.

Hem & Harmoni Marie sa...

Va fint det blir! Och vilken toppengranne ni har...
Ha en härlig helg!
Kram från Marie

Solsjö - Under en vind sa...

Det bästa är ju när piffandet kan börja!!! Vilken toppengranne! Kramis!

hemma bäst sa...

Hej Moa!! Vad roligt att du läser min blogg!! Ta med mammsen och kom. kram Jennie