tisdag 9 oktober 2007

Billiga blommor och auktions fynd


I lördags var jag på mässa! det var jätte roligt! men det fanns inte så mycket att shoppa där,så det blev bara två Amaryllis lökar. Därför tog vi en sväng förbi Ikea,Men där var jag också sparsam och handlade bara tre blommor för 15 kr. I dag är jag mot min vilja hemma från jobbet, Båda barnen har halsfluss! Det är farligt att vara hemma, för då hinner jag gå in på auktionssajten Metropol,och så klart så var jag tvungen att lägga ett bud på ett bord(eller rättare sagt tre stycken)som jag vann, det var så billigt att jag bara var tvungen! efter som jag är så ur usel på datorer så kan jag inte länka till den sidan men om ni kopierar texten, så tror jag att det ska fungera att se borden? http://www.metropol.se/auctions/detail.asp/og={432473DF-0647-483D-B56F-C5F37F7FBEFD} Nu ska dom bara bli vita, så fort som möjligt. kram Jennie

2 kommentarer:

Anonym sa...

Halloj! Hittat hit :) Och det är jag glad för... Du vet man klickar, och klickar och klickar... dessutom fulbloggar jag (surfar på jobbet) så jag ska fatta mig kort! Superhärlig blogg har du! Metropol måste jag besöka! Kram//Z

Anonym sa...

Hej Jennie

Stackars er (eller snarare dig) som måste vara inne den här härliga höstdagen. Krya på er!

Kram Moster Lotta