fredag 31 augusti 2007

Mera om formex!

I går var jag så trött att jag inte orkade berätta så mycket om formex mässan som vi var på.Den var verkligen enormt stor! En utställare som jag stannade lite längre vid, var Mr plant. Dom hade helt otroligt vackra konstgjorda blommor. Man kunde inte tro att dom inte var äkta!! Allt var så fint, men jag fastnade särskilt för deras vita orkidéer och vita amaryllisar. Har egentligen aldrig gillat "fusk blommor" men nu har jag ändrat mig. Tycker att det är så fint med orkidéer, men jag klarar inte av att sköta dom ( har försökt hur många gånger som helst)En kompis till min mamma som äger Inrednings companiet i Upplands Väsby var också på mässan, och köpte in en hel del av deras sortiment. Så nu vet jag vilken butik jag ska besöka om några veckor!! Tänk om man hade haft ett eget företag!! Oj Oj Oj!! vad jag hade handlat. Miljögården hade oxå helt underbara saker. Nästa gång det blir någon mässa, ska jag planera in en hel dag.

Inga kommentarer: