onsdag 29 augusti 2007

Formex mässa!!!

I morgon ska jag på min första mässa! En kompis frågade om jag ville följa med. Som tur var så kunde svärmor ställa upp med barnpassning. Eftersom vi bor en bra bit från Älvsö, där mässan är, kommer vi inte hinna gå där så många timmar. Jag var in på deras hemsida och tittade på vilka utställare som var där. Det var så otroligt många, att jag genast kände att man skulle behövt en hel helg..Men som småbarns förälder, är man van att glädja sig åt dom korta stunderna av egen tid som man får.Tror knappast att man får fotografera där, men för säkerhets skull tar jag i alla fall med mig kameran. Å så roligt det ska bli!!!

1 kommentar:

Solsjö - Under en vind sa...

Roligt att läsa utmaningen, man får genast veta mer om varann!! Smaskiga bullar och stor förväntan inför helgen!! Hoppas att du kan fota och visa oss som inte kommer dit!! Jag har ju 45 mil till Stockholm (enkel resa...) Kram på dig!!