tisdag 14 augusti 2007

Har inte varit på en enda auktion i sommar. förutom auktionssajten metropol som jag nästan dagligen går in och kikar på. Däremot har jag hunnit med en hel del loppisar. Åh!! vad roligt det är. Nästan samma känsla som man hade när man var liten och skulle åka till gröna lund.
Har blivit lite bättre på att tänka först och handla sen. Har alltid varit ganska impulsiv. Allt ska ske direkt!! vill jag ha en ny lampa,så vill jag ha den på momangen. Inte om en vecka. Men nu har jag som sagt blivit lite bättre!! kanske har det med åldern att göra?? mina lampskärmar till vardagsrummet, väntade jag på att få i nästan 2 veckor,fast jag han vara in i butiken och fråga efter dom ett antal gånger.Nä nu måste jag gå i säng. Det är bäst att lägga sig i förebyggande syfte, för man vet aldrig riktigt vilken tid Ellen tycker det är dax att vakna.

Inga kommentarer: