tisdag 28 augusti 2007

Har blivit utmanad av Uppe på vinden att redogöra för åtta stycken av mina vanor/ovanor. Så här kommer dom!!

1 Snusar alldeles för mycket...
2 Antingen så tränar jag ofta eller inget alls.
3 Dricker flera koppar kaffe på morgonen. Men inget på Kvällen.
4 Städar och organiserar sällan på ställen där det inte syns tex. lådor och skåp.
5 Hatar att vänta, om det är något jag vill få gjort, ska det ske direkt.
6 Köper sällan skor! Lånar av min mamma dom få gångerna jag behöver några snygga skor.
7 Tycker att matlagning är jätte jobbigt( sen jag fick barn.Och måste laga lunch och middag varje dag)
8 Har oftast dåligt samvete över att jag borde äta mer hälsosamt

Man skulle utmana åtta stycken nya, men jag har ingen koll på vem som redan blivit utmanad. Så det kanske jag kan återkomma med. Nu måste jag återgå till lego byggandet. Hoppas solen skiner hos er också!!

Inga kommentarer: