onsdag 27 februari 2008

Ut blommade forsytsia kvistar!!


som av ett under började datorn att fungera igen!! Jag ringde en dator kunnig kille som hjälpte oss, Fast här hemma har det bara tvättats enorma mängder med kläder, sängkläder och sofföver drag mm.mm Först fick båda barnen magsjuka, Ellen spydde överallt!! och innan hon blev frisk, var det min och fredriks tur. Jag fick muta oscar med pokemon kort för att han skulle leka med Ellen. Som tur var kom svärmor och hjälpte till. Eftersom Fredrik inte är hemma under veckorna är jag såå glad att min svärmor kan hjälpa till när det krisar..Så av den anledningen blir det bara en trist bild på utblommade kvistar!! massor med kramar!!

3 kommentarer:

Solsjö - Under en vind sa...

Inredning är det man bryr sig om minst då magsjuka härjar så jag förstår varför de står kvar där!

Skönt att ni är bättre! Kram!

Villa elva-kulla sa...

Åh vilken mysig blogg du har. Kul att hitta hit.
Ha de gott!
/ Jennie

~~*Pennyshouse*~~ sa...

å nej...vilken oturs vecka ni haft.Men tu iallafall att datorn nu funkar.

Krya på er!!

Kram Pernilla