torsdag 28 februari 2008

Det är vår!!!!


Jag älskar våren!! Fast för mig är Våren egentligen snö,skoter utflykter,torkat renkött, sol och takdropp!!Det är den här tiden på året, som jag har som mest längtan upp till Vittangi. Fast hemma hos mig skiner i alla fall solen och mina tidlösa blad har börjat titta fram. Började städa lite!! men jag är så fruktansvärt dålig på det, Det är så tråkigt, så av den anledningen blir jag så ostrukturerad. Torkar lite här och där. Det blir liksom inte sådär grundligt och ordentligt gjort. Så fort Ellen har vaknat ska jag sätta henne i vagnen, och så ska vi ut och leta efter nya köksgardiner..

3 kommentarer:

Solsjö - Under en vind sa...

Visst är det mysigt med knopparna som dyker upp både här och där!?! Hoppas att du lyckats på din gardinjakt! Kram!

~~*Pennyshouse*~~ sa...

Visst ser det underbart ut !!!

Längtar efter sommaren...
nya gardiner...mysigt.
Beställde nya på nätet igår.hoppas att de kommer snart.

kram Pernilla

Anonym sa...

Du gör rätt i att gå ut och njuta av våren! Här har tygmarknaden haft 50% så jag har köpt massor av tyg. Det har kommit mycket härliga vårtyger att frossa i.
Må gott,
Bella
Ps. Det är lätt att köpa för mycket tyg, jobbigt när man kommer hem och inser hur mycket man måste sy Ds.