torsdag 7 februari 2008

Bricka!!


Vissa saker tycker man lite extra mycket om!! Brickor, lampskärmar och kuddar är sådant som jag nästan skulle kunna handla hur mycket som helst utav. Slängde bara ner sakerna som stod på köksbordet i brickan. I morgon när jag är ledig och pigg, så ska jag fixa till det lite bättre!! Tydligen så lönar det sig i bland att skrika lite!! För i dag fick jag äntligen ut försäkringspengarna för min spis!! Inte så många kronor,men det var ialla fall skönt att få rätt.. kramis

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hej!
vilken trevlig blogg du har o fint hemma! Jag har precis börjat blogga o kollar in alla sidor, man blir verkligen helt sjuk över hur fint alla har, massor av inspiration ger det
//Lena

Anonym sa...

Hej! Jag bloggar tyvärr inte själv, inte ännu i varje fall, men är då och då och surfar runt på olika bloggar och jag måste ju bara berätta att din blogg är min absoluta favorit. Du har det så fint och mysigt hemma hos dej. Jag blir så inspirerad och vill bara se med av ditt underbara vita hem. Tack för att du finns. Ha en skön helg.
Kram Margareta

Anonym sa...

Min lilla extra sak är fågelholkar - de smyger sig med hem lite nu och då :D

hemma bäst sa...

Hej anonym!! Vill bara att du ska veta hur glad jag blev av din kommentar!!! Tack snälla. kram jennie