onsdag 23 januari 2008

Lite bloggande!!


Nu är det väldigt länge sedan, som jag skrev något!! Dagarna bara rusar i väg, Ellen är jätte febrig och hostig, så hon får vara hemma från dagis. Jag längtar såå Mycket efter min mormor!! inte bara för att jag tycker så mycket om henne. Utan också för att hon är en hejare på att städa och tvätta. Och det behövs verkligen göras här!! Om exakt en vecka kommer hon. Oscar har börjat att räkna ner dagarna. När det kommer in pengar på mitt konto, så ska jag åka raka vägen till möbel affären och köpa ett nytt överkast till oscars säng, Gardinerna som han har i sitt rum skulle behövas sys till,Men det får bli någongång i framtiden!! kramis

3 kommentarer:

~~*Pennyshouse*~~ sa...

Ååå vilket härligt fönster!!
det är så mysigt med gardiner av gamla lakarn.
Kram Pernilla

Änglahem sa...

En mormor som kommer och städar!!!?
Vad är detta för fusk?*hihi* lyckos dig!


Kram Ulrika

Ps Varit inne och röstat på dig såklart.

Solsjö - Under en vind sa...

Har du egen städkraft som kommer? Hinner hon hit också tror du...hi hi.....
Vilken vacker gardin!

Krya på dottern! Kramis till er!