torsdag 3 januari 2008

Glad och Pigg!!!





Äntligen känns det som att jag börjar att bli lite piggare!! inbillar mig att det beror på att jag var på friskis i går.Man mår så himla bra, utav att röra på sig. Så i morgon kl 07,00 ska jag och min jobbar kompis Camilla ta en morgon promenad. Det gäller att passa på nu när Fredrik är hemma. På nyårsafton tog jag bort granen och dom sista julsakerna, flyttade på mitt sattsbord, ändrade soffan(blev inte bra) så jag ändrade tillbaka igen. Nu behöver jag få tag på ett Gammalt, vitt,nött,högt,inte så djupt,vackert vitrinskåp till mitt vardagsrum. Var hittar jag det??? Nä nu måste jag vaxa mina ben. många kramar från mig!!

5 kommentarer:

~~*Pennyshouse*~~ sa...

Mmm njuter i fulla drag.den soffan ser så skön ut.Skulle vilja ha en men jag får väl bara tvätta den hela tiden misstänker jag.vitrinskåp ja...tänk tänk tänk...som Nalle puh säger..ska fundera ett tag å se om jag kan hjälpa dig...hihi..
Kram Pernilla

Karin Krut sa...

Vaxa ben låter ju inte så roligt men desto roligare är det med gamla skåp :) Det ser fint ut i vardagsrummet.
Ha en god fortsättning
Kram Karin

Linneagården sa...

Hej! Vad mysigt du har, fin bord. Ja, ett skåp skulle jag oxå vilja haft ett till av, men man får väl invänta sommar-auktionerna....

Önskar dig en fin helg /madelene

Solsjö - Under en vind sa...

Så mysigt och fint du har i ditt vardagsrum!!! Skönt att du är piggare! Ha en toppenlördag! Kramis!

Anonym sa...

Hej!!!

Så mycket fint du har....
Och lycka till med vitrinskåps jakten,
Själv har jag gjort om ett vanligt vitrinskåp, kommer att visa det på min blogg.

Och du:
Jag har utmanat dig. Titta in hos mig och kolla. Du får anta den om du vill.

Kram Pernilla