onsdag 30 januari 2008

fortfarande sjuk!!


Fortfarande fruktansvärt förkyld!! Var tvungen att stanna hemma från jobbet, hade aldrig orkat jobba!! (lite besviken på att mina c-vitamin,ginseng,enchinagard kurer inte fungerade)För ett tag sedan så gick våran glashäll på spisen sönder, Jag tror jag har skickat försäkringsbolaget 15 mail,bilder mm.Men dom hittar hela tiden på något nytt, som ska skickas in. Nu senast var det faktura på reparationskostnaden. Trots att ingenting har reparerats!! Vilket dom mycket väl vet om..spisen var så trasig att det inte skulle löna sig att göra det. Skönt att få klaga lite! nu ska jag ta en Ipren och lägga mig. kram

4 kommentarer:

Solsjö - Under en vind sa...

Dessa myndigheter!!!!


Krya på dig!!!! Kramis!

~~*Pennyshouse*~~ sa...

Ååå jag hatar dessa myndigheter.man ska betala dyra försäkringar för inget.Stört omöjligt att få ut något.Om man ens får tag på dom!!
Vi kan ta varandra ihan...ligger i magsjuka...men man måste ju blogga lite oxå..hihihi..
Kram Pernilla

Karin Krut sa...

Vilken vacker bild på hallen i föregående inlägget :) Du får krya på dig ordentligt nu!
Ha en skön söndag
Kram Karin

Linneagården sa...

Fin blomma & Krya på dig!
/madelene