onsdag 21 november 2007

Längtar till advent!!


6 kommentarer:

Anonym sa...

Vilket helt fantastiskt jularrangemang du har gjort! lite avis blir jag allt - jag vill oxå ha hyacinter (men maken är allergisk....)

Sekelskifte och Skärgård sa...

vi har visst precis lika smak och idéer ibland.. Idag berättade jag för Annie är hon var upp med tomtarna till gårdsbutiken att jag tänkte göra ett fat med mossa och ljus och någon av hennes småtomtar...och sen går jag in på din blogg nu och ser att du har gjort ungefär så som jag tänkt mig.
Kramis

lina sa...

Jättefint arrangemang! Ska nog ta och fixa lite adventsfint här hemma i morgon!

~~*Pennyshouse*~~ sa...

MYSIGA BILDER...jättefint arr du gjort.
Kram Pernilla

Anonym sa...

åh! så fint. kom hem till mig o fixa oxå.Tyvärr bor det allergiker här med. annie

pysseltanten sa...

Du är så otroligt duktig på att fixa o trixa så det blir myyyyyyyyysigt!!
Jättefina arr.
Vill ha alllllt!