lördag 17 november 2007

Handlat!!




I går åkte jag till Stockholm, för att klippa håret, och titta om jag kunde hitta några julklappar. Det fanns så fruktansvärt mycket i leksaksaffären att jag inte kunde bestämma mig för något. Enklare var det på Hemtex! där bestämde jag mig direkt för att köpa dom hära hjärt ljusstakarna. Dessutom var det, tag tre betala för två. Och det kan man ju inte motstå. Veckan som var, har inte varit rolig. Barnen har varit magsjuka i omgångar,Tvättmaskinen ur kopplad pga renoveringar i källaren och våran spishäll gick sönder!! råkade tappa ett glas på den(glaset höll men hällen gick sönder. I morgon hoppas jag komma i väg på auktion..kramisar!!

4 kommentarer:

Sofie sa...

Åh vilka fina ljusstakar! :) kram

faster atta sa...

Ljusstakarna är jättefina. Gillar dina väggord som du visade i förra inlägget!

Solsjö - Under en vind sa...

Hi hi...nu blev jag full i skratt! Den stora av dessa ljusstakar köpte jag idag!!! Sååå fin! (har en liknande innan men för fyra ljus....), mina andra två saker (tag 3 betala 2...) var två granriskransar (fusk), har sett dem på bloggar och nu blev två mina! Har även inköpt 2 rödrandiga kuddar i en annan butik idag!
Det egentliga ärendet in till stan var ett besök hos frisören som också det blev av! Innan vi åkte hem åt vi kinabuffé hela familjen.
Imorgon väntar bloggträff hos Minnas blomsterverkstad! Må gott, kram!

Anonym sa...

Myspys. Ljus är så attans hemtrevligt. Ser att snön har försvunnit.