måndag 26 november 2007

Jul fix!!





I dag har jag fått mycket gjort!! varit in till stan och handlat fuskgran. Rullat köttbullar med barnen, klätt julgranen klar, hämtat kransar och granris från svärmor och slagit in nästan alla 48 paketen som ska vara i julstrumps kalendern.
Jag tycker att det är så jätte mysigt med jul,därför är jag så snabb på att plocka fram allt!!Men när julen är över åker sakerna snabbt ner i kartongerna igen. Nu ska jag beställa ett TV spel till Oscar, sedan är det dax att sova. Kram och tack för dom gulliga kommentarerna som ni skriver,Jag blir sååå glad

5 kommentarer:

Anna sa...

Oj oj vad du har varit flitig och hunnit med så mycket julfix!

Jättefina kransar och sedan måste jag bara säga: Jösses vilken vacker entré ni har!Pardörrarna är underbara och med kransarna hängandes blir det ljuvligt vackert!
Kram
:)Anna

Anonym sa...

Vad härligt! Mysigt att ungarna är med och donar. De glömmer nog aldrig era hemtrevliga jular! :-)

~~*Pennyshouse*~~ sa...

så fina julstrumpor!!! jag har ingen sån sakkalender längre för det blir så månag ju 5*24=120 strumpor...hihi.det får räcka med chokladkalendrar.
fina kransar på de fina pardörrarna!
Kram Pernilla

Solsjö - Under en vind sa...

Här lyser flitens lampa minsann!!! Så fint du har gjort!
Jag hade tänkt ha barnens kalender i strumpor i år, men har inte orkat sy en enda än....nästa jul kanske! Dina var så fina!

Må gott, natti natti! Kram!

Sånt är Livet sa...

hej ,jösses vilka kransar sååå fina med de röda rosetterna ,men du har ju vackra dörrar å häng på oxå./lisbeth