onsdag 5 september 2007

stolar!




Jag har nog kanske redan visat våra matsalsstolar.Men nu har jag fotat dom lite mera inngående. Vilket jobb! det var med dom.
Jag är så stolt att jag orkade fixa till dom.( eftersom jag vill se resultat så snabbt,så brukar jag i vanliga fall tröttna på saker som tar för lång tid) Hade aldrig någonsin renoverat eller målat stolar, innan jag satte i gång med dom här. Efter varmlyffts pistol,sand papper och 3 lager färg. fyllde jag varje stol med en påse stoppning. Med tanke på barnen, valde jag faktiskt en linne liknande vax duk som stol klädsel. (fast baksidan på duken) Så den ser inte glansig ut. Det var inte så svårt, men det tog tid!! Nu skulle jag vilja få tag på två liknande karmstolar också.
Hoppas att ni får en härlig dag!! kram på er..

Inga kommentarer: