måndag 10 september 2007

I dag har vi bakat vanilj bullar!!

4 kommentarer:

Vita Damen sa...

Hej, vilken fin sida, super fin servis du fått tag i. Jag kommer tillbaka med jämna mellan rum och får lite inspiration! Det där med lampor och skärmar är inte lätt...jag har nyss målat/sprayat 3st lampfötter men 1 blev bra med skärmen som jag tänkt mig...snopet! Dom andra 2 får vila i väntan på nya ideér!
/jennie

Solsjö - Under en vind sa...

Pssst.....har lånat en bild av dig till min högerspalt, hoppas det är ok! Annars tar jag bort den! Kram!

hemma bäst sa...

självklart är det ok!! jätte roligt!!kram

hemma bäst sa...

Hej Jennie (vita damen) jag var in på din blogg, men kunde av någon konstig anledning inte ens läsa komentarerna.(det är nog min dator som krånglar)Vagnen var i alla fall super snygg!! kram jennie