onsdag 5 september 2007

Städ tipps!!


I dag medans jag pratade i telefon med min kompis, så passade jag på att rensa lite i några lådor och på sidan av köksskåpet,där det mesta samlas.Leksaker,pennor, glasögon,pokemon kort, nycklar mm.mm ställde dit mina kannor istället för rotting korgarna med div. som jag hade innan. Och det var inte alls så tråkigt,när man under tiden pratade i telefonen.Och när det var klart kändes det riktigt skönt att med gott samvete lägga sig i soffan och titta på idol.

3 kommentarer:

Julias vita drömmar sa...

Vilkne härlig blogg du har :)

Absolut så ska du få se fler bilder av farstukvisten, jag måste "bara" sy hissgardiner först som ska upp. Vi har ingen spröjs ännu och jag misstänker att det tar längre tid att få dit dem än att jag syr gardiner som döljer de inte så vackra fönstrena. Bänken är platsbyggd och slukar massor :)

Solsjö - Under en vind sa...

Visst går det lättare att städa då!! Dina kannor är underbara!! Må väl! Kramis!

Hem och Lycka sa...

Vilken snygg hylla, underbart arrangerat!