söndag 10 maj 2009

Länge sedan sist!





Oj vad det var längesedan som jag gjorde ett inlägg. önskar att jag skulle kunnat skylla på att jag varit så upptagen med att plantera och pyssla i trädgården.
Men sanningen är den att jag inte ens har planterat en endaste blomma. Men en hel del ogräs har jag ialla fall ränsat bort. Nästa helg ska jag nog göra ett besök på handelsträdgården.
Efter mycket tjat på min svärmor så fick jag ett bord av henne, hon var helt säker på att jag skulle måla det vitt, men faktiskt så ska jag nog inte det. I alla fall inte nu.. Hittade ett så fint tyg på knallen (våran lokala allt i allo affär) ville egentligen ha längder, men tyckte att det blev så dyrt, så jag snålade och lät dom sy till en fusk hissgardin i stället. Kramis J

3 kommentarer:

Hanna sa...

Vilken fin rullgardin.
Hanna
blommorifonstret.blogspot.com

Annica Rehnblom sa...

Jättefint hus du har. följer din blogg efter att ha träffat på din mormor. Gå gärna in på min aliceothea.blogspot.com.

nea i det gula huset sa...

Superfina gardiner..som alltid! Du lyckas hitta så fina saker hela tiden! :)

Ha en riktigt trevlig helg!
Kram Nea