onsdag 27 maj 2009

Kan inte!!!

Nu har jag i en oändlig tid försökt att få in lite bilder, men jag ger upp!! har inte tålamod med sådant jag inte kan.
Det jag hade tänkt visa var bilder från ett julrepotage som Cecilia Nordstrand var hemma hos mig och gjorde.
Reportaget ska komma i Expressens leva och bo (om dom inte ångrar sig)
Men min kompis Elin är skit bra på datorer,så om hon har tid att hjälpa mig någon dag, så kanske det kommer lite julbilder. nu ska jag återgå till diskmaskinen.. jennie

2 kommentarer:

Cillan sa...

Bilderna var otroligt fina Jempan! Det är klart att dom kommer med, ni bor ju som i en inredningstidning. Och hela familjen passade också som handen i handsken på bilderna. Alla såg så ljuva och fina ut ;) Kul!

Lisette sa...

Man blir verkligen inspirerad av att få inreda när man tittar igenom din blogg.
Jättefint och mysigt hem och en väldigt trevlig blogg!

fortsätt skriva :)