torsdag 26 februari 2009

Inrednings Companiet!!





Ååå!!! vad jag tycker om inrednings companiet!! Det är så toppen bra att känna Lotta som äger den!! beställde tre skylltar av henne,också fick jag två stycken!
En Oscar och en Ellen skyllt.
Vet ännu inte riktigt var jag ska ha dom, kanske ovanför en krok som dom kan hänga sina badrockar på.
Har faktiskt varit lite trött på inredning ett tag! så det har inte hänt något här hemma på länge, men nu känner jag att suget börjar komma tillbaka! kanske beror det på att lönen kommit. eller att våren är på gång. Hur som helst känns det skönt att komma tillbaka till mitt normala tillstånd! kramis

1 kommentar:

Myownhome sa...

Vilken lyx! :)Och fina bilder du visar!!
Om du har tid och lust får du gärna kika in på min blogg där jag har en liten utmaning till dej!

Vore kul att läsa dina svar om du antar "utmaningen"!!

Kram //Johanna