måndag 21 juli 2008

Nu är semestern slut!!

Oj vad fort tiden har gått! Fast jag känner ändå att vi hunnit med en del! bada,grilla,umgås. Några loppisar och någon auktion. Min morbrors sambo Katti och deras son Viktor kom från kiruna och hälsade på. Hon är en hejare på att organisera och fixa! så under hennes ledning röjde vi i genom hela vårat kök, så nu har var sak sin platts! Dagen efter åkte jag på loppis och sålde massa grejor. Fick nästan en chock när jag sedan räknade pengarna och såg att jag sålt för 2600 kr Så nu ska jag på auktion på torsdag och förhoppningsvis ropa in lite nytt! kram på er! Jennie

4 kommentarer:

♥ Fyra årstider sa...

Vad glad jag blir av att titta in hos dig. Du har ett underbart hem! Semestern går fort, men brukar vara härlig att tänka tillbaka på vid mörka höstkvällar.
Kram Lotta

~~*Pennyshouse*~~ sa...

Hej1

GRATTIS till en lyckad försäljning.Röjer här oxå...får ihop en hel del saker som ligger å skräpar...hihihi..

Kram Nilla

nea i det gula huset sa...

Hej du!

Visst går semestern fort..alltid likadant. Men jag har inte haft min ännu. Ska ha två veckor med början nästa vecka. Känns nästan som jag redan börjat då jag bara jobbar måndag och helgen denna. Lite lyx!

Nu undrar jag faktiskt vad det är du har sålt som gjorde att du fick ihop så mkt pengar? Hela köksmöblemanget? *nyfiken*

Ha det gott!
Kram Nea

färg o form sa...

Hej!! Ser mig omkring lite hos dig. Visst är det härligt att sälja undan lite gammalt för att köpa nytt (gammalt) igen...hi..ha..hi
Må gott Hannah