söndag 29 juni 2008

Här händer det inte så mycket!!



nu har semestern börjat!! I år ska vi mesta dels vara hemma, några korta svängar till Åland,Skara sommarland och Hällsingland ska vi i alla fall hinna med. I dag var jag på auktion! ville så innerligt hitta något roligt, och bara därför fanns det nada!! Är så otroligt sugen att pyssla med något,vill ha något roligt att göra på kvällarna när barnen somnat. Man vill liksom passa på när energin äntligen är tillbaka! Kanske skulle man gå ut och rensa lite ogräs! och titta på våran ros som blommar. kramis..

6 kommentarer:

...med tiden som hjälp-Linda sa...

Vilka härliga trädgårdsbilder! Det är knepigt när man känner sej sugen att ta sej an något nytt, och så är det som om ingenting finns tillgängligt! Men vad är det man brukar säga: Passivitet ger kreativitet!//Linda

Anonym sa...

Vad skönt det låter med semester :)
jag har en vecka kvar att jobba och sen får jag också semester.

Så typiskt när man är sugen på och shoppa något och man inte hittar någonting...så surt.

Kram

~~*Pennyshouse*~~ sa...

Hejsan!

Vi ska bara ta det lugnt i sommar oxå .eller lugnt...mycke renovering blir det ju förståss.Å lite små utflykter.

Kram nilla

nea i det gula huset sa...

Hej hej!

Om du är pysselsugen får du gärna ta en sväng förbi mitt!! Här är massor som bara väntar/skriker efter vitfärg!!

Det låter som att ni har en alldeles lagom sommar framför er. Kan vara skönt att inte ha varenda dag uppbokad med saker.

Du har en award att hämta hos mig!

Ha det gott!
kram Nea

Millas hem sa...

Hej!
Önskar att jag hade samma "problem", har fullt av saker som ligger och vänta på att tex bli fixade eller målade. Kul...men lite stressande när jag vet att tiden måste användas åt annat!
Hoppas du hittar saker så att du får ngt att pyssla med.
Kram Camilla

In my house sa...

Hej tjejen!!!!

Sitter här och kollar runt lite i blogg världen!!! Och fastnade vid din blogg,,,såååå himla mysigt du har de,,, gillar verkligen din stil... Och din blogg,,, ofta men går in och direkt ut,,, men nu har jag kollat LÄNGE i din blogg....


- Tyvärr såg jag ett "gammalt" inlägg och du bor nog långt ifrån mig,,, annars älskade jag ditt skåp som du skulle sälja!! Hade passat oss perfekt!! Och såå fint på verandan?? om de nu va de! soffan och hasseln....

Sug in allt posetivt nu,,, de ä du väl värd... Kramar josse