tisdag 15 april 2008

Var ska dom vara??


I dag på lunch rasten,hämtade jag vakre hjem ( tror den heter så) satte mig i vår an massagefotölj,som vi har på jobbet, och läste! Jag ska nog inte läsa sådana tidningar, för jag vill bara rusa hem,börja måla, möblera, handla nytt mm. Guud såå mycket fint!! Mitt lilla satts bord har flyttat runt lite här i huset, provade att ha det nedanför mitt väggord, (som det är på bilden) men det blev inte så bra, så nu står det vid min öppna spis. Tycker om mina bord, men dom passar inte riktigt någonstans.kram Jennie

3 kommentarer:

Annas skattkammare sa...

Svårt det där, när man gillar en sak men ändå går det inte att få den att "trivas" på nåt ställe.. Väldigt fina var borden iaf! De hittar nog sin rätta plats så småningom! Kram /Anna

drömmen om vitt sa...

Underbara bord, passa väl jätte bra där med lycktorna på.
Imorgon ska jag köpa vakre hjem och krypa upp i soffan,och bara njuta
Ha det så gott
Lotta:)

Solsjö - Under en vind sa...

De måste ju passa nånstans...är ju så fina!!! Tycker att de är fina där de står på bilden!

Ha det bra! Kram!