torsdag 17 april 2008

Här tycker jag dom passar bättre!!


Vad tycker ni??

5 kommentarer:

Annas skattkammare sa...

Ja det håller jag med om! Där kändes det som rätt plats! =) Har du flyttat runt dem i hela huset nu? ;-)
Kram /Anna

nea i det gula huset sa...

Där har du nog hittat stället! Verkligen jättefint.
Jag förälskade mig precis i tavlan ovanför. Har du köpt eller gjort själv?

Din väggtext i hallen är helt underbar. Jag är sugen på att göra en likadan faktiskt. Tror det skulle passa fin fint i vår hall. Inte lika fin som din men dock. Hur har du gjort texten? Har lite olika ideér men inte någon som inte känns som ett jätteprojekt!

Ha en underbar fredag!

/Nea

Anonym sa...

Gud vad kul att få titta in hos dig, ni har ett underbart hem!
Jag och min kille ska flytta till ny lägenhet snart, så jag surfar runt och letar lite inredningsinspiration. Hos dig fick jag massa idéer, jättekul! :)Som sagt, ni har verkligen ett vackert och trivsamt hem!
Kram / Jossan
www.bomullstuzz.blogg.se

drömmen om vitt sa...

Håller med och gud vilken fin tavla som hänger på väggen, har du gjort den själv?
Ha det så gott!
Lotta:)

Solsjö - Under en vind sa...

Nu har de nog hamnat rätt!! Hoppas att du haft en skön helg! Kram!