måndag 29 oktober 2007

Ljusfat!


Jag har varit så fruktansvärt trött den senaste tiden.I kväll känns det som att min energi har återkommit,I alla fall en del utav den! Så Efter en stunds tv tittande Blev jag så pyssel sugen!! Det enda jag kunde komma på var lite spetsknytning.Om det hade varit ljust ute och barnen inte sovit,skulle jag ha gått ut till skogen och hämtat lite mossa, fina kvistar,kottar mm.(tänk om man någongång hade haft lite framförhållning) Nu måste jag hoppa i säng. Kramis!!!

5 kommentarer:

~~*Pennyshouse*~~ sa...

Såå fint det blir i hallen/verandan.köpte jättefina hissgardiner på IKEA för en billig peng.satte fina spetsband på dem som upphängning.Riktigt bra blev det.Tomtarna är så söta.var kommer de ifrån?

Kram å sov gott//Pernilla

Anonym sa...

Jag blir som så varm i hjärtat när jag ser hur fint och hemtrevligt ni har det. Vad mysigt med pyssel. Jag ser fram emot julen och se vad du hittar på för kul då? Kram/Moa

Karin Krut sa...

Jättefina ljus, så enkelt men vackert med spetsband :) Hallen ser kanonfin ut!
Kram Karin

hemma bäst sa...

Hej Pernilla!! tomtarna har min kompis Annie gjort, hennes mail adress har jag om du letar i tidigare innlägg!!!Så kan du maila henne om du villa bli tomte ägare!! kram Jennie

Solsjö - Under en vind sa...

DEt är ju väldigt dekorativt med spets och ljus, det enklaste blir oftast vackrast! Kram till dig!