torsdag 8 januari 2009

Borta bra men hemma bäst!!



I går kom vi hem från Vittangi, Vi åkte dit den 26 dec kl.20,30 och var framme i kiruna dagen efter kl 17.00 över 20 timmar på tåget! måste verkligen säga att jag föredrar att flyga. Det var så jätte mysigt att få komma upp och träffa nära och kära.Och verkligen vila ut! sovmorgon varenda dag, lagad mat, ingen städning eller tvätt. Nyår firade vi uppe i Poultsa i min morbrors stuga. God mat, bastu och skoter åkning. Hur mysigt och bra det än är att vara hemma hos min mormor, så är det skönt att komma hem och tillbaka till vardagen igen. Nu är det slut fikat och dax att sätta i gång med träning och jobb. många kramar från mig...

5 kommentarer:

~~*Pennyshouse*~~ sa...

hej!!

Så underbart roligt å mysigt ni tycks ha haft det.

Kramizz nilla

Njut av livet..Idag sa...

Gud va underbart med all snö...
här nere i halland har vi haft snö en 1/2 dag.
välkommen hem och god fortsättning

Anonym sa...

Hej! Undrar vart du köpt soffbordet. Gillar det skarpt!=) Vilket hus ni har... Helt fantastiskt!!/ Camilla

Sussi sa...

Vilken fin bild på din dotter i kälken...supermysig!

/sussi

hemma bäst sa...

hej anonym! soffbordet har jag köpt på mio. mvh jennie