onsdag 12 november 2008

Längtar efter snö!



I dag har jag sytt klart mina jul gardiner! inte så jätte spännande,för dom är likadana som dom som jag har nu (fast röda istället för blåa) när dom var färdig sydda kunde jag inte låta bli att hänga upp dom. så nu hänger det julgardiner i köket!! jag brukar alltid vara lite väl tidig med mina jul saker, så av den anledningen köpte jag föra året en fusk gran! då kan vi klä granen till första advent, utan att behöva oroa oss för att barren har lossnat till julafton. Nu hoppas jag bara på massor av snö! eftersom det bara regnar här, får jag visa lite gamla snö bilder!1 kramis

4 kommentarer:

Sofie sa...

Hejsan!
Har kikat runt lite "hemma hos dig", och OJ vad fint ni har det!! Och den där tårtan i förra inlägget.. mmm..

Anonym sa...

Vilken härlig vinterbild....förstår att du längtar efter snö. Hos oss snöar det "lapphandskar" och det ser så mysigt ut!

Kram P

Hemmet Är Min Borg sa...

ååå vilka fina vinter bilder, hoppas vi får sån fin jul iår
ha de gott

drömmen om vitt sa...

Underbara vinterbilder, ja det skulle vara härligt med en vit jul.
Jag brukar klä granen natten till lucia och den håller ända fram till nyårsdagen, men då åker den ut.
Ha det gott!
Lotta:)