tisdag 14 oktober 2008

Kompis med kungen!!


Nä nu överdrev jag !! men faktiskt så ringde dom från slottet i går, och ville ha våra ostar, känns lite spännande att kungen ska äta ostar som vi i månader har tillverkat, saltat, pickat,vänt,vaxat,lagrat och slutligen packeterat. så nu är det bara att hålla tummarna för att det faller dom i smaken..
På söndag ska jag för första gången sedan Oscar föddes (7år) vara borta från dom i nästan en hel vecka! Då ska jag till Östersund på ystnings kurs,det ska bli så spännande! inte bara kursen, utan också att bara få tänka på sig själv! Ska försöka hinna med att jul shoppa lite. nä nu måste jag återgå till tvätten. kram på er!!

4 kommentarer:

Cillan bloggar sa...

Shit, hovleverantörer, inte illa! Vad kul, jag måste också komma och smaka på era ostar snart, skandal att jag inte smakat en bit än! Jag tänkte komma o shoppa på mig lite ost till julkorgar, så det kan väl vara på sin plats att provsmaka lite innan.

nea i det gula huset sa...

Hej du!
Men vad mysigt och kul att komma iväg några dagar! Ibland får man nog bli "tvingad" för att faktiskt lämna hemmet och dom små älsklingarna.
Hoppas du får det bra och att du får shoppat det du behöver!

Kram Nea

~~*Pennyshouse*~~ sa...

Hej!!

Men vad roligt med kunglighovleverantör...GRATTIS!!!!

Ser jättegoda ut.....älskar ost.

Kram Nilla

Sofie sa...

Vad spännande med en ostleverans till slottet! Ostarna ser riktigt goda ut, tror säkert kungaparet kommer gilla dem :)

Vilket fint hem ni har, blir så inspirerad! Fortsatt trevlig helg och hoppas du får en härlig vistelse i Östersund! Kram, Sofie