måndag 26 maj 2008

Härligt när det blommar!!







2 kommentarer:

Torunn sa...

Så koselige sommerbilder du viser!

Og så godt å høre at det er noen som ser sin begrensning hva jobb, hus og hjem angår og gjør noe med det!

Man kan jo bare lure, hvordan de har det, de som jager og jager etter karriere, har et prikkfritt hjem (sannsynligvis en au pair eller noe) og aktive barn?

Før så tenkte jeg at når ungene blir større, DA kan jeg jobbe mere...
Nå er ungene blitt større og jeg skulle ønske jeg kunne slutte HELT å jobbe!
Logistikk på hjemmebane er fulldagsjobb i seg selv det! Vi har 4 barn tilsammen, stort hus, enda større hage,begg to driver eget firma....osv. osv...

Jeg holder på å trappe kraftig ned på jobbingen. Ved siden av mitt eget foretak ha jeg jobbet litt som lærervikar ( med fag relatert til litt yrke. Nå ser det ut til at jeg kan få litt mere fast jobb som lærer og DET tror jeg faktisk jeg kan leve med.
Ferie når ungene har ferie og relativt snille arbeidstider i hverdagen, i tillegg til at lønnen er helt akseptabel .-)

Ønsker deg masse lykke til på gårdsmeieriet! Det høres ut som en drøm....

Ha en fin kveld :-)

~~*Pennyshouse*~~ sa...

Underbara bilder...!!!

Lycka till på jobbet..verkar jättemysigt ju!

Kram Nilla