tisdag 25 december 2007

Städat!!


Nu är julen över!!jag hade tänkt göra ett inlägg och önska god jul,men jag han inte det. Jag är lika snabb på att plocka bort alla julsaker, som jag är på att ta fram dom. I dag efter att jag städat, plockade jag bort en hel del julsaker. Granen höll på att åka med den också, men Oscar ville ha den kvar!! Det var så jätte skönt att få byta till mitt vita sofföverdrag och dom vita gardinerna. I morgon blir det kalas här, då fyller våran oscar 6 år..kramar från mig

3 kommentarer:

Solsjö - Under en vind sa...

Kära nån, du är snabbare än mig på att ta bort julen!!! Jag brukar slänga ut den på nyårsdagen och då muttrar sambon som är van vid att den tas bort vid tjugonda knut...Jag sansar mig nån dag till...men barnens strumpor ska jag plocka ner väldigt snart....

Hoppa att helgen varit bra, god fortsättning och ett mysigt kalas önskas! Kram!

Sofia sa...

Hej!
Vad fint du har!
Halkade in här av en slump och blev glatt överaskad.
Är såå fint med spotterna i fönstren.
Takc för en stunds inspiration. Länkar dig, hoppas det är OK...
Mvh Sofia

~~*Pennyshouse*~~ sa...

Ojojoj...här går det undan!Jag väntar allt till efter nyår.
Kram Pernilla